Merkidentiteit
Grafisch/Verpakkingsontwerp
Ontdek, reis en beleef.
Uit onderzoek is gebleken dat jongeren Conimex in het schap links laten liggen. Ze kopen een product van de concurrent simpelweg omdat het goedkoper is. Maar wat spreekt jongeren aan? De trend is dat jongeren steeds vaker op reis willen, zichzelf willen ontdekken, beleving willen ervaren en avontuur opzoeken. Jongeren willen een voorbeeld gezien hebben bij anderen. Social media is een groot medium wat hieraan meehelpt. Jongeren zijn de ‘storytellers’ en een voorbeeld voor anderen. Het gevoel 'Wauw en dit wil ik ook' wordt hierbij opgeroepen.
Gevoel en beleving zijn belangrijke kenmerken om bij jongeren op te roepen. In deze nieuwe merkstrategie van Conimex staan unieke verhalen, impactvolle momenten en momenten van kippenvel centraal. Er wordt gekeken naar de oorsprong van het product en doormiddel van ‘storytelling' wordt het merk gepromoot. Het wordt een reis door de producten en specerijen van Conimex, waarbij je de unieke plekken en verhalen alvast tegenkomt voordat je op je wereldreis gaat.
Back to Top